AFC Campus naiset etsii uusia pelaajia

Laji on jalkapallo,futsal, joukkueen kotipaikka on Turku ja pelattava sarja Naiset 8v8. Joukkueeseen kuuluu 26 jäsentä ja kalenterissa on 7 tulevaa treeniä tai peliä.

AFC Campus naisten joukkue etsii uusia pelaajia.

AFC Campus on Turun yliopiston tukema seura, joka koostuu osin opiskelijoista, osin valmistuneista pelaajista. Pelaamme kesäkaudella 8 vs. 8 sarjaa ja talvikaudella futsalia 3. divisioonassa Palloliiton läntisessä piirissä.

Toivomme uudelta pelaajalta kokemusta jalkapallon pelaamisesta, mutta ei haittaa vaikka viimeisestä kosketuksesta palloon olisi aikaa. Pelaamme ja harjoittelemme rennolla meiningillä! Treeneihin saa tulla kokeilemaan ja katsomaan menoa pienellä kynnyksellä 😊

Jos kiinnostaa, ota yhteyttä krisse(piste)lap(miuku)hotmail(piste)com tai 0503804508.

Tulevat treeniajat löydät nimenhuudosta:

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty noin 3 tuntia sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
AFC Campus naiset: kokoonpano